Treba se ponekad i nasmejati

Kako sam po vokaciji čovek koji se bavi prošlošću ispričacu vam jedan dogadjaj iz gimnazijskih dana. Sećam se učili smo nešto iz fizike, a ja pun “znanja” dodjem kuci i kažem mome stricu: znaš li ti striče Bojo da se zemlja okreće? Kako pita on. Da bi mu objasnio ja mu kažem pa evo kako: sad si na ovom mestu a za 12 sati bićeš na drugoj strani zemlje. On me gleda i vrti glavom pa odjednom kaže: daj ne jedi  g…. kako na drugoj strani, pa pao bih sa zemlje.

Ja se samo nasmejem, baš onako, kao i vi ovoga trenutka.

2 Responses to “Treba se ponekad i nasmejati”


  1. 2 Goran Ivanovic June 19, 2007 at 10:46 pm

    Gospodine, samo da kazem da je uvek zadovoljstvo citati vase price…

    Sve najbolje…


Leave a Reply

