Atino moja prekrasni grade…

Ima dvadeset i dve godine kako nisam bio u Atini. Ostaje mi da kažem: Atino moja, prekrasni grade, bisere Grčke, boginjo Helade, srcem ti želim da i dalje rasteš i cvetaš ponose Evrope – voljeni Sokratov grade…

Akropolj

2 Responses to “Atino moja prekrasni grade…”


  1. 1 exdedamraz July 3, 2007 at 10:30 am

    Nekada davno , 90-tih sam živeo u Atini ,tako da razumem . . . , Atina u proleće i jesen , ah meraka , . . . , ali bilo nekada ,…!!!!

  2. 2 Suzana July 6, 2007 at 2:10 pm

    svako od nas sigurno ima jednu “atinu” u srcu… za mene je to moja Dalmacija… pozzzz


Leave a Reply

