Tako to Rusi rade

untitled.jpg

Kod nas ima nekoliko rečnika za prevod stranih reči. Rusi su više jezika stavili u jedan link. Otvorite link zadajete jezik i napište reč koju želite da bude prevedena i njen prevod dobićete na ruskom jeziku. Kako bi bilo lepo kad bi je dobili i na srpskom. Možda ce neko to i uraditi.

Prevucite iz brauzera URL u task bar i prema potrebi ga pozovite.

2 Responses to “Tako to Rusi rade”


  1. 2 radasin November 3, 2011 at 11:27 pm

    Imao sam retku chast da sam lichno poznavao Ninu Kirsanovu i bio njen fizioterapeut.Ranih osamdesetih sam radio u RH Centru u Ribarskoj Banji,a Nina Kirsanova je doshla kao pacijent sa Banjice,sa ugradjenim veshtachkim kukom(endoprotezom).Imala je tada oko 85 godina i bila je vrlo prijatna i vesela bakica.Pozitivna energija je zrachila iz nje i pored toliko godina i zdravstvene situacije u kojoj se nashla.Poshto sam dobro govorio ruski,komunikacija nam nije bila problem,a sa njenom ogromnom voljom i vedrinom, meni nije bio tezak posao da je stavim iz kolica na noge i da je nauchim da hoda uz pomoc’ shtaka.Njen lik mi je ostao upechatljiv i uvek je se rado sec’am.Jedna jedina na Svetu je bila primabalerina Nina Kirsanova. Ponosan sam shto sam je poznavao.
    Poshtovanje.


Leave a Reply

